فروشگاه گاما

فروشگاه جامع محصولات دانلودی

فروشگاه گاما

فروشگاه جامع محصولات دانلودی

پاورپوینت درس دوم زبان یازدهم


پاورپوینت درس دوم زبان یازدهم

پاورپوینت-درس-دوم-زبان-یازدهمدانلود پاورپوینت درس دوم زبان یازدهم ( lesson 2: a healthy lifestyle)، در 26 اسلاید زیبا. این پاورپوینت خیلی خیلی کامل هست. چون خودم درست کردم و خودم دانش آموز هستم و از پاورپوینت های مورد پسند دبیران اطلاعات دارم. این پاورپوینت شامل همه مبحث های درس دوم زبان هست. با تشکر از توجه شما عزیزان ...


دانلود فایل

پاورپوینت دستگاه حرکتی: ماهیچه ها واستخوان ها


پاورپوینت دستگاه حرکتی: ماهیچه ها واستخوان ها

پاورپوینت-دستگاه-حرکتی-ماهیچه-ها-واستخوان-هادانلود پاورپوینت دستگاه حرکتی: ماهیچه ها واستخوان ها، در 10 اسلاید، به همراه تصاویر، مناسب برای دانش آموزان. دستگاه حرکتی (به انگلیسی: Motor system) همانند دستگاه حسی، شامل یک شبکه پیچیده‌ای از ساختارها(Structures) و راهها(Pathways)در تمام سطوح سیستم عصبی(Nervous system)است.عمل حرکتی ناشی از ...


دانلود فایل

پاورپوینت درس شش عربی دهم


پاورپوینت درس شش عربی دهم

پاورپوینت-درس-شش-عربی-دهمدانلود پاورپوینت درس شش عربی دهم، همراه با متن و ترجمه، در 9 اسلاید قابل ویرایش. این فایل شامل پاورپوینت درس ششم عربی مقطع دهم، همراه با متن درس و ترجمه می باشد. ...


دانلود فایل

پاورپوینت مکان های دیدنی شرق آسیا


پاورپوینت مکان های دیدنی شرق آسیا

پاورپوینت-مکان-های-دیدنی-شرق-آسیاپاورپوینت مکان های دیدنی شرق آسیا شامل 15 اسلاید همراه با تصاویر


دانلود فایل

ساختار چشم و بیماری کاتاراکت


ساختار چشم و بیماری کاتاراکت

ساختار-چشم-و-بیماری-کاتاراکتاین فایل شامل 27 اسلاید است که توضیحاتی درباره ساختار چشم و بیماری کاتاراکت داده شده


دانلود فایل